close

I don’t think that passenger seat
Has ever looked this good to me

我以往都不認為,那副駕駛座對我而言是這麼地棒
 

He tells me about his night
他告訴了我,他在夜晚都做了些什麼

 

And I count the colors in his eyes
而我細數著他眼中的色彩

 

He’ll never fall in love he swears
As he runs his fingers through his hair
當他順理頭髮時,他發誓他不會墜入愛河

 

I’m laughing 'cause I hope he's wrong
我笑了,因為我不認同他的想法

 

And I don't think it ever crossed his mind
而且我不覺得他曾如此想過

 

He tells a joke, I fake a smile
他開了個玩笑,我客套地擠出笑容回應

 

But I know all his favorite songs
我熟知他所愛的每一首歌

 

And...
還有...

 

I could tell you his favorite color's green
我能告訴你,他最愛的是綠色

 

He loves to argue, born on the seventeenth
他熱愛辯論,生日是某月的十七日

 

His sister's beautiful, he has his father’s eyes
他有個美麗的妹妹,也有著和他爸爸相似的雙眸

 

And if you asked me if I love him,
I’d lie
如果你問我,我是否愛他,我不會說實話

 

He looks around the room
他看了看我的房間

 

Innocently overlooks the truth
天真地忽略了事實

 

Shouldn’t a light go on?
某盞燈不再亮了嗎?

 

Doesn’t he know that I’ve had him memorized for so long?
難道他不知道我已給了他許多時間熟記?

 

He sees everything black and white
他思維簡單,任何事情對他而言非黑即白

 

Never let nobody see him cry
沒有人看過他落淚

 

I don’t let nobody see me wishing he was mine
我不想讓任何人知道,我希望他是我的


 

He stands there, then walks away
他站在那兒,不久後便離去

 

My god if I could only say,
"I’m holding every breath for you..."
天啊,若是我只能道出,「我活在這世上的原因,僅僅就是因為你...」


 

He’d never tell you but he can play guitar
他永遠不會告訴你他會彈奏吉他

 

I think he can see through everything but my heart
我想他能夠看穿任何事物,卻無法看透我的心

 

First thought when I wake up
我起床後的第一個想法,

 

Is "My god, he’s beautiful."
「天啊,他真是迷人。」

 

So I put on my make-up
我起身打扮

 

And pray for a miracle
祈禱著奇跡到來

 

Yes, I could tell you his favorite color's green
沒錯,我能告訴你,他最愛的顏色是綠色

 

He loves to argue, oh, and it kills me
他喜愛辯論,喔,我也被這打敗

 

His sister's beautiful, he has his father’s eyes
他的妹妹著實美麗,他擁有一雙和他爸爸雷同的雙眸

 

And if you asked me if I love him
如果你問我,我是否愛著他
 

If you asked me if I love him
倘若你問我,我是否還愛著他

 

I’d lie
我不會坦誠

arrow
arrow

    八妮 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()